Onze reis

09-09-2014 11:48

Beste lezers,

Op 18 oktober 2014 vertrekken wij in alle vroegte met een bus naar schiphol.


De groep bestaat uit 10 jongeren, 2 begeleidende jongeren, 3 begeleiders, 1 chauffeur en Emeritus Pastor Adri Verweij.
Bij deze stel ik de jongeren even aan u voor.

 

Maasje van Schaik,
Mijn naam is Maasje van Schaik, ik zal voornamelijk veel berichten op de site plaatsen en u op de hoogte houden.
Ik ben 18 jaar oud, ik woon in Odijk en ik studeer aan het ROC Midden Nederland in Nieuwegein. De opleiding heet Hotel, Congres en Evenementenmanagement, niveau 4, leerjaar 2 . Ik werk nu 4 dagen in de week bij Hotel restaurant Oud London en ik ga één dag in de week naar school. Mijn hobby's zijn dansen voor de carnaval in Odijk, oppaswerk en veel lol maken met vriendinnen. Ik ben een van de begeleidende jongere, de zus van Rianne en dochter van Anja van Schaik.

Bart Kuijper,
Ik ben Bart en tegenwoordig woon ik in Amersfoort met mijn vriendin. Ik ben schapenherder voor de Utrechtse Heuvelrug. Ik ben gek op uitgaan en met mijn vriendin zijn. Tevens heb ik ook een eigen entertainment bureau "Kuijper Entertainment" voor al uw feesten en partijen. Ik ben de andere begeleidende jongere en samen met mijn beste maatje Maasje zal ik deze enthousiast groep begeleiden

Rianne van Schaik,
Hallo, ik ben Rianne van Schaik en ik ben 16 jaartjes jong. Ik woon in Odijk en ik studeer aan het Dutch Health Tec Academy in Utrecht. Ik ben begonnen aan mijn eerste leerjaar op niveau 4, ik dans voor de carnaval in Odijk en ik hou van gezellig samen zijn met mijn vrienden. Ik ben het jongeren zusje van Maasje en de dochter van Anja van Schaik.

Annette Aben,
Mijn naam is Annette Aben, ik woon in Bunnik en ik ben 16 jaar oud. Ik studeer aan het ROC en ik doe Business and Administation. Mijn hobby's zijn wandelen, films kijken en "chilluh". Ik ben de dochter van Linda Aben, een van de begeleidende moeders en het nichtje van Claudia Tomassen-Roberti.

Jelle Balk,
Ik ben Jelle en ik ben 15 jaar. Ik zit op KSG De Breul op VWO leerjaar 4. Mijn hobby's zijn voetbal, chille en ik help bij de jeugdbrandweer. Ik woon in Bunnik en ik ben het broertje van Iris Balk.

Iris Balk,
Mijn naam is Iris Balk, 16 jaartjes oud en ik doe VWO leerjaar 5 op KSG De Breul. Ik hou van zingen, shoppen en chillen en ik woon in Bunnik.
Ik ben de oudere zus van Jelle Balk.

Eva Sterk,
Hallo, ik ben Eva en ik ben 15. Ik zit op het Openbaar Lyceum Zeist en ik ben nu in mijn 4e leerjaar van de HAVO. Mijn hobby's zijn paardrijden, dwarsfluit spelen en ik teken heel veel. Ik kom uit Bunnik. 

Julia van Berkel,
Hallo ik ben Julia van Berkel, kom uit Bunnik en met mijn 14 jaartjes de jongste uit de groep. Ik doe nu VWO en ben begonnen aan mijn 3de leerjaar op het Openbaar Lyceum Zeist. In mijn vrije tijd speel ik graag piano, ben ik veel met mijn vrienden om te shoppen om gewoon gezellig te kletsen en ik ben ook nog eens creatief. Ik ben het zusje van Bram van Berkel.

Bram van Berkel,
En ik ben Bram van Berkel uit Bunnik, 15 jaar en ik ga naar het Houtens. Ik doe nu nog VMBO TL, mijn examen jaar, hierna ga ik misschien nog wel door op de HAVO. Na school ga ik gamen of gewoon hangen met vrienden. Ik ben de broer van Julia van Berkel.

Dèstn Mulder,
Ik heet Dèstn Mulder en ik kom uit Werkhoven. Ik ben 16 jaar oud en ik zit op het CLZ in Zeist, mijn hobby's zijn gitaar spelen, hangen en lekker eten.

Daniël Schemkes,
Ik ben Daniël, 17 jaar en ik kom uit Houten. Ik zit op Evangelische school De Passie op HAVO niveau. Mijn hobby's zijn piano spelen, lezen, turnen en gamen.

Bob Verhoeven,
Mijn naam is Bob, ik ben 15 en ik woon in Odijk. Mijn hobby's zijn badminton, gamen en lezen. Ik zit op het CLZ op VWO in mijn 4e leerjaar.